Аз искам да добавя както и :
- тясното пространство отзад
- малоумният сензор за дъжд
- оригиналното аудио е пълен отврат
- заводските нави-та са все едно от 2000 година
- слаби спирачки за това купе и тези килограми - поне версиите без Брембо, ма така като се замисла, то и тези с Брембо не са кой знае колко впечатляващи
- смяната на крушки отново е много трудна
Сигурно има и още 10 неща дето ме дразнят, ма в момента не мога да ги "стопла". Общо взето аз не съм претенциозен от горепосочените, но тези, които Мурджев ги е описал и особено МНОГО нещастната кутия ми вадят джигера. За автоматиците не знам, но съдейки по произодителя на кутиите - мани бегай ...
Обощено - добре замислена кола, но някои основни възли са много зле реализирани на практика. Иначе - голямо ДА - относно пътно поведение. Това може би единствената кола от италиянските дето ако е обута правилно - можеш да и имаш едно 90% доверие. Което си е доста добре според мен.
- тясното пространство отзад
- малоумният сензор за дъжд
- оригиналното аудио е пълен отврат
- заводските нави-та са все едно от 2000 година
- слаби спирачки за това купе и тези килограми - поне версиите без Брембо, ма така като се замисла, то и тези с Брембо не са кой знае колко впечатляващи
- смяната на крушки отново е много трудна
Сигурно има и още 10 неща дето ме дразнят, ма в момента не мога да ги "стопла". Общо взето аз не съм претенциозен от горепосочените, но тези, които Мурджев ги е описал и особено МНОГО нещастната кутия ми вадят джигера. За автоматиците не знам, но съдейки по произодителя на кутиите - мани бегай ...
Обощено - добре замислена кола, но някои основни възли са много зле реализирани на практика. Иначе - голямо ДА - относно пътно поведение. Това може би единствената кола от италиянските дето ако е обута правилно - можеш да и имаш едно 90% доверие. Което си е доста добре според мен.
Comment